Ključna riječ
Lokacija
Kategorija
Vrsta rada (Iz firme/Od kuće)
Premium oglasi
Home Office
5 dana do isteka
Slovenija
11 dana do isteka
Sarajevo
10 dana do isteka
Poreč, Umag
22 dana do isteka
Breza
7 dana do isteka
Sarajevo
4 dana do isteka
Sarajevo
3 dana do isteka
Banja Luka
13 dana do isteka
Dubai
7 dana do isteka
Sarajevo
6 dana do isteka
Sarajevo
0 dana do isteka
Bosna i Hercegovina
38 dana do isteka
Home Office, Sarajevo, Tuzla
38 dana do isteka
Izdvojeni oglasi od ukupno 2,433 oglasa
Menadžer projektne prodaje (m/ž)
Sarajevo
29 dana do isteka
Administrativni radnik
Sarajevo
29 dana do isteka
Menadžer prodaje
Sarajevo
29 dana do isteka
Accounting Specialist
Sarajevo
14 dana do isteka
Help Desk System Administrator
Sarajevo
14 dana do isteka
Terenski komercijalista
Travnik, Novi Travnik, Vitez
27 dana do isteka
Category manager (m/ž)
Vogošća
29 dana do isteka
Certificirani računovođa
Srednjobosanski Kanton
29 dana do isteka
Dispečer
Doboj
28 dana do isteka
Vozač teretnog motornog vozila
Ilijaš
27 dana do isteka
Trgovac
Sarajevo, Vitez, Bihać
27 dana do isteka
Projektant enterijera
Sarajevo, Bijeljina, Vitez, Bihać
27 dana do isteka
Monter pločastog namještaja
Banja Luka, Bijeljina
27 dana do isteka
Komercijalista nabave
Ilijaš
27 dana do isteka
Internationale Pflegefachkraft (m/w/d)
Wetter (Ruhr)
29 dana do isteka
Stručni saradnik za naplatu
Zenica
14 dana do isteka
Radnik u pogonu za preradu ribe (m/ž)
Banja Luka
29 dana do isteka
Programme Associate
Sarajevo
11 dana do isteka
Project Manager
Sarajevo
11 dana do isteka
Stručni saradnik za promociju proizvoda
Republika Srpska, Kanton Sarajevo, Hercegovačko-neretvanski kanton, Tuzlanski kanton
9 dana do isteka
Inženjer elektrotehnike (m/ž)
Sarajevo
13 dana do isteka
Elektromonter (m/ž)
Sarajevo
13 dana do isteka
Accounting Associate (m/f)
Bosna i Hercegovina
28 dana do isteka
Suradnik u prodaji/ Product Specialist
Mostar, Sarajevo, BIH
27 dana do isteka
Office Assistant (m/f)
Sarajevo
8 dana do isteka
Kuhar
Sarajevo
1 dan do isteka
Električar
Sarajevo
1 dan do isteka
Poslastičar
Sarajevo
1 dan do isteka
Keramičar
Sarajevo
1 dan do isteka
Radnik u vešeraju
Sarajevo
1 dan do isteka
Mesar
Sarajevo
1 dan do isteka
Moleri
Sarajevo
1 dan do isteka
Radnik na održavanju
Sarajevo
1 dan do isteka
Radnica u Fitness Centru
Sarajevo
1 dan do isteka
Vatrogasac
Sarajevo
1 dan do isteka
Stolari
Sarajevo
1 dan do isteka
Varioci (zavarivači)
Sarajevo
1 dan do isteka
Voditelj elektroodržavanja (m/ž)
Sisak
28 dana do isteka
Financijski računovođa (m/ž)
Sarajevo
8 dana do isteka
Savjetnik za korporativne klijente
Sarajevo
7 dana do isteka
Klub poslodavaca
 
Nastavkom pregleda web stranice MojPosao.ba potvrđujete da ste pročitali i razumjeli nove Uslove i pravila korištenja kao i Pravila o privatnosti, koji su stupili na snagu 17.04.2024. godine. MojPosao.ba koristi kolačiće da unaprijedi funkcionalnost stranice i omogući bolje korisničko iskustvo. Postavke kolačića se mogu kontrolisati i mijenjati u Vašem web pretraživaču. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak pregleda i korištenja MojPosao.ba kliknite na dugme "Razumijem".
Od troška do investicije: Transformacijska uloga HR-a u ostvarivanju poslovnih ciljeva
www.mojposao.ba
Broj oglasa
0
Broj članaka
1906
Broj praćenja
504873
Od troška do investicije: Transformacijska uloga HR-a u ostvarivanju poslovnih ciljeva

U današnjem dinamičnom i konkurentnom poslovnom okruženju, uloga ljudskih resursa doživljava transformaciju iz tradicionalne "meke" funkcije koja se bavi administracijom i zadovoljstvom zaposlenika u ključnog strateškog partnera koji može značajno doprinijeti uspjehu i rastu organizacije. Razvoj tehnologije, tržišne promjene te sve veća važnost privlačenja i zadržavanja talenata stavljaju HR stručnjake pred izazov da opravdaju investicije u svoje inicijative i pokažu kako one izravno doprinose poslovnim ciljevima.

Iako se ulaganja u HR inicijative ponekad doživljavaju kao "trošak" umjesto "investicija", istina je da oni koji strateški investiraju u ljudske resurse mogu ostvariti značajan povrat na ulaganje (ROI) te osigurati konkurentsku prednost na tržištu. No, kako uvjeriti poslovno vodstvo i menadžment da ulaganja u HR donose stvarnu vrijednost? U nastavku donosimo nekoliko ključnih strategija za HR stručnjake, menadžere i lidere kako bi opravdali investicije u HR projektima i inicijativama:

Povezivanje s poslovnim ciljevima

Svaka HR inicijativa mora biti usklađena s poslovnim ciljevima i strategijom organizacije. Na primjer, ako je prioritet kompanije povećanje prihoda ili širenje na nova tržišta, HR inicijative trebale bi biti usmjerene na razvoj i unaprjeđenje kompetencija zaposlenika, zadržavanje ključnih talenata te jačanje timske produktivnosti. Uloga HR-a u ovom procesu je da pokaže kako ulaganja u razvoj zaposlenika, usavršavanje vještina ili angažman izravno utječu na sposobnost kompanije da ostvari svoje ciljeve.

Primjer: Ako je cilj povećanje inovacija, HR može opravdati ulaganja u programe razvoja talenata, jer će osposobljeni zaposlenici donijeti nove ideje i rješenja koja će utjecati na konkurentnost kompanije.

Kvantificiranje rezultata i mjerenje učinka

Jedan od najučinkovitijih načina za opravdavanje investicija je prezentacija mjerljivih rezultata. Mnogi menadžeri i lideri bolje reagiraju na konkretne brojke nego na apstraktne koncepte. HR stručnjaci trebaju osmisliti ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-jeve) koji pokazuju kako njihove inicijative utječu na ključne poslovne metrike, kao što su produktivnost, fluktuacija zaposlenika, vrijeme potrebno za popunjavanje radnog mjesta ili troškovi obuke.

Primjer: Ako kompanija investira u program treninga, HR može prikazati smanjenje vremena potrebnog za adaptaciju novih zaposlenika za 30% ili povećanje produktivnosti tima za 25% nakon završenih treninga.

Korištenje poslovnog jezika

HR stručnjaci često koriste terminologiju koja je specifična za njihovu funkciju, što može biti teško razumljivo ostatku menadžmenta. Kako bi stekli podršku i povjerenje, ključno je koristiti poslovni jezik koji je razumljiv liderima, menadžerima i financijskim stručnjacima. To znači stavljati naglasak na povrat na ulaganje (ROI), optimizaciju troškova, povećanje učinkovitosti te doprinos profitabilnosti.

Primjer: Umjesto da govorite o “povećanju angažmana zaposlenika”, pokažite kako je angažiraniji zaposlenik 21% produktivniji, što izravno utječe na krajnje rezultate.

Isticanje nefinancijskih koristi

Iako su kvantitativni podaci ključni, jednako je važno istaknuti i nefinancijske benefite HR inicijativa. Zdravija korporativna kultura, veća razina zadovoljstva zaposlenika, smanjenje stresa na radnom mjestu i jačanje employer brandinga mogu dugoročno stvoriti uvjete za rast i održivi uspjeh. Povećano zadovoljstvo i angažiranost zaposlenika često rezultiraju većom kreativnošću, boljom suradnjom i smanjenjem izostanaka, što se odražava i na poslovne rezultate.

Primjer: Osvojite priznanja poput nagrade za Najbolju regionalnu HR praksu koju svake godine dodjeljuje Alma Career Croatia. Ovakvim priznanjem dodatno ćete ojačati ugled tvrtke te se tako predstaviti kao poslodavac koji ima širu sliku o tome kako brinuti o svojim zaposlenicima.

Implementacija pilot-projekata

Umjesto da odmah tražite značajna sredstva za velike HR inicijative, razmislite o pokretanju pilot-projekata. Time ćete imati priliku testirati određenu inicijativu na manjoj razini i prikupiti konkretne podatke o učincima. Ovi pilot-projekti omogućuju menadžmentu da vidi stvarne rezultate i potencijal prije nego što se donesu odluke o većim ulaganjima.

Primjer: Pokrenite pilot-program mentorstva u jednom odjelu i pratite kako utječe na zadovoljstvo, razvoj vještina i produktivnost sudionika prije nego proširite inicijativu na cijelu organizaciju.

HR je strateški partner

Uloga HR-a u modernom poslovanju nije samo administrativna, već strateška i transformacijska. Povrat na ulaganje u HR praksama ključan je alat za demonstraciju vrijednosti ljudskih resursa unutar organizacije. Prikazivanjem mjerljivih rezultata, povezivanjem inicijativa s poslovnim ciljevima te komunikacijom u poslovnom jeziku, HR stručnjaci mogu opravdati investicije i pokazati kako njihova strategija izravno doprinosi uspjehu i rastu kompanije. Kada HR uspijeva dokazati svoju vrijednost, postaje ključni poslovni partner koji aktivno oblikuje smjer i uspjeh organizacije, umjesto da bude samo podrška poslovanju.

Implementirajući ove strategije, HR lideri mogu uvjerljivo demonstrirati da je ulaganje u ljudske resurse ulaganje u uspješnu budućnost kompanije – što je poruka koja će odjeknuti kod svakog lidera, menadžera i učesnika u poslovnom svijetu.