Transcom WorldWide d.o.o.
Broj oglasa 1
Broj članaka 1
Broj praćenja 6
Posjeti naš profil

Agent tehničke podrške u oblasti rješenja za sluh (njemački jezik)

Da li želiš da postaneš ključni dio inovativnog start-up tima koji oblikuje budućnost rješenja za sluh? Naš tim za B2B (business to business) podršku će biti sačinjen od motivisanih, empatičnih ljudi koji vole da komuniciraju i pomognu onima kojima je pomoć potrebna. S obzirom na to da je u pitanju start-up, prilike za razvoj i profesionalni rast će pratiti i uspjeh ovog njemačkog tima - pridruži nam se na vrijeme! 

Šta možeš da očekuješ od prvog dana angažovanja? 
  • Ugovor o radu od prvog dana obuke (prvi ugovor je na 3 mjeseca) 
  • Bonus dobrodošlice u iznosu od 300 eura
  • Dodatno privatno zdravstveno osiguranje 
  • Rad od kuće (prvi dan je iz kancelarije u Tuzli, Zenici ili Banjaluci) 
  • Mogućnost ostvarivanja dodatnih bonusa 
  • Mogućnost da napreduješ i budeš unaprijeđen (Fun fact – skoro sva naša unapređenja su bila interna, svi su počeli kao agenti) 
Pridruži nam se kao Agent tehničke podrške u oblasti rješenja za sluh (njemački jezik)! 

Kako bi izgledao tvoj rad na ovoj poziciji: 
  • Kada je klijentu potreban savjet i kontaktira nas putem digitalnih kanala - ti bi bio/la prva osoba sa kojom bi stupili u kontakt 
  • Potrebno je koordinisati zakazivanja termina konsultacija sa klijentima u vezi pomoćnih aparata za sluh (telefonom i email-om) - ti ćeš biti spona između njihovog problema i rješenja koja nudimo 
  • Bićeš dio tima koji sluša klijente, postavlja prava pitanja, savjetuje i podržava klijente u vezi uređaja za sluh 
  • Bićeš podrška u pravom smislu - tu smo da podržimo klijente na njihovom putu ka dobrom sluhu i da im odgovorimo na sva pitanja 
Kako da znaš da si ti prava osoba za ovu poziciju: 
  • Odlično govoriš i pišeš njemački jezik - ovo je važno kako bismo dobro razumjeli klijenta i adekvatno odgovorili na njihovo pitanje 
  • Imaš relevantno iskustvo - poznat ti je rad sa klijentima, komunikacija sa njima i odgovaranje na njihove upite (poželjno je iskustvo u CC industriji)   
  • Komunikativan/a si i empatičan/na - ovo su važne osobine za uspješnu komunikaciju sa klijentom 
  • Odgovornost i orjentisanost na rješenje su osobine koje te odlikuju - važno je da imamo ažurnu i uspješnu komunikaciju sa klijentima 
  • Rad na računaru ti nije stran - sva komunikacija sa korisnicima se odigrava putem računara 
  • U mogućnosti si da, po potrebi, dođeš da radiš u kancelariju u Tuzli, Zenici ili Banjaluci 
Kako izgleda život u Transcomu? 

U Transcomu smo neumorno posvećeni. Našim klijentima i jedni drugima. Svakog dana neko započne svoje putovanje sa Transcomom. Uzimajući potencijal koji imaju danas i pretvarajući ga u vještine za budućnost. Dobijanje priznanja za naporan rad, timskog igrača i podršku drugima. Zagovaranje pozitivnih, trajnih promjena u svojim timovima i zajednicama. Takvi smo mi u Transcomu. Ovdje nam je stalo i navijamo jedni za druge. Uključeni ste, baš takvi kakvi jeste, od prvog dana. A sa pravim načinom razmišljanja, nema granice koliko daleko možemo ići zajedno.  
Lokacija: Home Office (Rad od kuće)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 12.11.2024.
Trajanje oglasa: 30 dana (ističe 12.12.2024.)
Nastavkom pregleda web stranice MojPosao.ba potvrđujete da ste pročitali i razumjeli nove Uslove i pravila korištenja kao i Pravila o privatnosti, koji su stupili na snagu 17.04.2024. godine. MojPosao.ba koristi kolačiće da unaprijedi funkcionalnost stranice i omogući bolje korisničko iskustvo. Postavke kolačića se mogu kontrolisati i mijenjati u Vašem web pretraživaču. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak pregleda i korištenja MojPosao.ba kliknite na dugme "Razumijem".