Intras d.o.o. je uspješna i perspektivna firma koja je prisutna na tržištima BiH, Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore, Rumunije i na niz drugih tržišta u širem regionu, sa prepoznatljivim imidžom i kvalitetnim brendom PROTECH u oblasti zaštitne opreme, vijaka i pribora za građevinarstvo
U potrazi smo za
Asistentom poslovne podrške
Tvoj posao uključuje:
- Organizacija upravljanja voznim parkom
- Godišnje planiranje, Budžet, Procedure, Dokumentiranost, Sistem izvještavanja
- Vođenje evidencije o održavanju i servisiranju uređaja u kancelariji
Elementi upravljanja voznim parkom
- Nabava, Evidencija, Održavanje, Troškovi, Osiguranje, Nadzor, Analiza
Poslovi upravljanja voznim parkom:
- Organizacija i nadzor održavanja službenih automobila u voznom parku
- Koordinacija i raspored korištenja službenih automobila
- Organizacija obavljanja tehničkog pregleda, registracije i vođenje računa o obnavljanju obveznog auto osiguranja službenih automobila
- Vođenje izrade godišnjih planova nabave i rashoda vezano za vozni park
- Nabava vezana za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom
- Vođenje evidencije korištenja i održavanja službenih automobila
- Evidentiranje štetnih događaja
- Nadzor provođenja zadanih normi i standarda u korištenju i održavanju službenih automobila
- Poslovi odjave i rashodovanja službenih automobila
- Izrada svih propisanih izvješća i obrazaca o korištenju službenih automobila kako je propisano internim aktom i mnogi drugi
Vođenje evidencije:
- Podataka o voznom parku
- Nadzora nad održavanjem voznog parka (praćenje isteka registracije, osiguranja i drugih relevantnih dozvola)
- Zapisnika održavanja i servisnih aloga
- Obavezne opreme
- Kilometraže i radnih sati
- Rađenih popravaka i redovnih servisa
- Kilometraže i potrošnje goriva po vozilu, arhiviranje računa točenja goriva
- Nabavke potrebnih rezervnih dijelova i opreme
Tvoje vještine i kvalifikacije:
- Minimalno SSS
- Vozačka dozvola B kategorije
- Poželjno je 2 godina iskustva u upravljanju voznim parkom
- Poželjno je minimalno iskustvo u radu sa kontraktorima
- Poželjna je iskustvo u radu sa upravljanjem ljudima
Mi u Intrasu vjerujemo i njegujemo kulturu odgovornosti kako prema našim kupcima tako i jedni prema drugima. Naš tim odlikuje povjerenje, poštenje, iskrenost, otvorenost i želja za konstantan rast i razvoj. Poslujemo etično, otvoreno, iskreno. Stojimo iza naših riječi.
- Ono što radimo, težimo da svakim danom bude bolje
- Povjerenje smatramo temeljem svakog dobrog odnosa
- Predanost. Kupcima, ali i jednih drugima
- Inovativnost i kreativnost u svakom koraku
- Timski rad, otvorenost i snaga komunikacije
- Različitost znanja, iskustva, ideaj, interesa usmjerava nas ka uspjehu. Učimo, učimo, učimo. Učimo u Intrasu, učimo van njega, učimo jedni od drugih, učimo na pogreškama, zalažemo se za više.
Nudimo ti:
- Stimulativnu platu i bonus
- Dinamično, moderno i zanimljivo radno okruženje koje nudi mogućnost konstantnog razvoja i sticanje vrijednih vještina
- Mogućnost napredovanja – unaprijeđujemo isključivo ljude unutar naše organizacije koji su dokazano usvojili naše vrijednosti!
Mi živimo naše vrijednosti. One nisu obećanja.
Pozvaćemo na razgovor i upoznavanje, kandidate koji kroz svoju biografiju prezentiraju vještine i radno iskustvo, prema gore navedenom.
Prijavite se klikom na link "PRIJAVI SE NA OGLAS" i pošaljite nam vaše CV i podatke za kontakt. U obzir će se uzimati isključivo prijave koje su poslane preko mojposao.ba.
Lokacija: Sarajevo, Bosna i Hercegovina (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 08.10.2024.
Trajanje oglasa: 30 dana (ističe 07.11.2024.)