Stanić Trade d.o.o.
Broj oglasa 1
Broj članaka 1
Broj praćenja 102
Posjeti naš profil

Referent za financije i računovodstvo (m/ž)

STANIĆ TRADE d.o.o. je članica Stanić Grupe, vodeće grupacije u proizvodnji sokova, distribuciji pića, duhanskih proizvoda i tehničke robe. Od svog osnivanja 1994. godine, uspješno razvija distribuciju tehničke robe, trudeći se da kupcima pruži najbolju kvalitetu po pristupačnoj cijeni. Snagu ditribucijske mreže, resurse, dobru organizaciju i planiranje poslovanja, praćenje tržišta i moderno osmišljen marketinški pristup, te kvalitetne kadrove i potencijal za daljnji razvoj, prepoznale su vodeće svjetske firme: LG Electronics, Hisense, Sony, Philips, Whirlpool, Hotpoint, ARISTON i dr. čije uređaje Stanić Trade plasira na tržištu BiH putem široke distributivne mreže i lanaca retail objekata.

U cilju proširenja postojećeg tima, tražimo nove članove tima na poziciji:

REFERENT ZA FINANCIJE I RAČUNOVODSTVO (m/ž) 

Mjesto rada: Sarajevo

Od vas očekujemo: 
  • Obavljanje knjigovodstvenih poslova vezanih za: 
  • Ulazne fakture dobavljača (kontiranje, knjiženje, kontroliranje..)
  • knjiženje izvoda; kompenzacije i cesije; izrada faktura za usluge; 
  • Usklađivanje stanja s dobavljačima/kupcima; konfirmacije, opomene pred tužbu, tužbe, mjenice (priprema dokumentacije, evidentiranje i uredno arhiviranje dokumentacije)
  • Obračun, izrada i praćenje aktivnih i pasivnih vremenskih razgraničenja;
  • Inventuriranje robe, usklađivanje materijalnog i financijskog stanja te dostava izvještaja o navedenom
  • Izrada izvještaja o obavezama prema dobavljačima koje dospijevaju u narednom periodu;
  • Izrada izvještaja o potraživanjima kupaca koje dospijevaju u narednom periodu za menadžment; 
  • Administriranje podataka za kupce; 
  • Praćenje kredita i leasinga (evidentiranje, kontrola, usklađivanje, izvještavanje)
  • Izrada izvještaja za potrebe nadređenih i menadžmenta
  • Briga za čuvanje dokumentacije i njeno pravilno odlaganje u arhivu knjigovodstva;
  • Praćenje zakonskih propisa neophodnih za uredno izvršavanje obveza;
  • Obračun i isplata plaća i naknada.
Vaš profil: 
  • SSS / VSS, ekonomskog smjera
  • 3 godine radnog iskustva na poslovima računovodstva i/ili financija
  • Napredno znanje rada na računaru (Excel, Word, poslovni sistemi)
  • Poznavanje rada u Pantheon-u - prednost
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Sklonost ka timskom radu
  • Proaktivan pristup i samostalnost u izvršavanju poslova
  • Dobra organizacija rada i sposobnost postavljanja prioriteta
Nudimo Vam: 
  • Odgovornu i izazovnu poslovnu priliku u organizacijskom sistemu koji se kontinuirano razvija i napreduje;
  • Odlične uslove rada i atraktivna primanja; 
  • Mogućnost napredovanja i stručnog usavršavanja;
  • Priliku da u potpunosti iskažete i dalje unaprijedite svoja profesionalna znanja i kompetencije.
Ukoliko odgovarate traženom profilu, ambiciozni ste i želite da postati dio našeg uspješnog tima, Vaš CV i motivacijsko pismo možete poslati putem opcije "PRIJAVI SE NA OGLAS".

Rok za dostavljanje prijava: 7 dana

Napomena: Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
Lokacija: Sarajevo (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 30.01.2025.
Trajanje oglasa: 21 dana (ističe 21.02.2025.)
Nastavkom pregleda web stranice MojPosao.ba potvrđujete da ste pročitali i razumjeli nove Uslove i pravila korištenja kao i Pravila o privatnosti, koji su stupili na snagu 17.04.2024. godine. MojPosao.ba koristi kolačiće da unaprijedi funkcionalnost stranice i omogući bolje korisničko iskustvo. Postavke kolačića se mogu kontrolisati i mijenjati u Vašem web pretraživaču. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak pregleda i korištenja MojPosao.ba kliknite na dugme "Razumijem".